یه بار دختری...

یه بار دختری...

يه بار دختري حين صحبت با پسري

 

که عاشقش بودازشپرسید


چرا دوسم داري؟؟؟چرا عاشقمي؟!؟


-دليلشو نميدونم اما واقعا دوست دارم


-تو هيچ دليليو نميتوني عنوان کني پ


 چطوري دوسم داري؟؟

 

چطور ميتوني بگي عاشقمي؟


-من جدا دليلشو نميدونم اما ميتونم بهت ثابت کنم


-ثابت کني؟؟ نه! من ميخوام دليلشو بگي


باشه!!ميگم چون تو خوشگلي

 

صدات گرمو خواستنیه


 هميشه بهم اهميت ميدي

 

دوس داشتني هستي بخاطر لبخندت...


دختر از جواباي پسر خيلي راضي وقانع شد

 

متاسفانه چن روز بعد دختر تصادف بدي


 کردو تو کما رفت


پسر نامه اي رو کنارش گذاش با اين مضمون:


-عزيزم گفتم بخاطر صداي گرمت عاشقتم اما حالا

 
که نميتوني حرف بزني ميتوني؟؟؟

 

نه پ ديگه نميتونم عاشقت بمونم


گفتم واسه لبخندات برا حرکاتت عاشقتم


اما حالا نه ميتوني بخندي نه حرکت کني

 

پ منم نميتونم عاشقت باشم


اگه عشق هميشه يه دليل ميخواد مثل همين


الان پ ديگه براي من دليلي واسه

 

عاشق بودن تو وجود نداره


عشق دليل ميخواد ؟؟ نه!! معلومه که نه


پ من هنوزم عاشقتم

 

عشق واقعي هيچوقت نميميره


پ دوست دارم عشقم بدون دليل



نظرات شما عزیزان:

مهدیه
ساعت21:29---12 اسفند 1392
عااااااااااچقتممممممممممم
پاسخ:منم همینطور بیا تو وبم مطللب جدید گذاشتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 10 اسفند 1392برچسب:, ] [ 19:46 ] [ **kamand** ] [ ]